Álláshirdetés - hatósági ügyintéző
A Kiskőrösi Polgármesteri Hivatal köztisztviselői jogviszonyban határozott időtartamú állást hirdet, hatósági ügyintéző munkakörben.
Pályázati feltételek:
- Magyar állampolgárság
- Cselekvőképesség
- Büntetlen előélet
- Felsőoktatásban szerzett közszolgálati, gazdaságtudományi, természettudományi, bölcsészettudományi, társadalomtudományi, hittudományi, jogi, műszaki szakképzettség; vagy felsőoktatásban szerzett szakképzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, közszolgálati, jogi szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga, vagy közgazdasági, közszolgálati rendészeti, műszaki középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és informatikai, ügyviteli, közgazdasági, üzleti, közszolgálati szakmacsoportba tartozó szakképesítés, vagy kormányablak ügyintézői vizsga.
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A magánszemélyek kommunális adójával kapcsolatos adóigazgatási és hatósági feladatok, az önkormányzati adóhatóság által kezelt adók nyilvántartásával, elszámolásával kapcsolatos feladatok ellátása az ASP adó szakrendszerében. Adó- és értékbizonyítvány kiállításával kapcsolatos feladatok.
A munkavégzés helye: 6200 Kiskőrös, Petőfi Sándor tér 1.
Benyújtási határidő: 2022. augusztus 24.
A pályázatot bérigény megjelölésével kérjük benyújtani!
A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- Szakmai önéletrajz
- Iskolai végzettséget igazoló bizonyítványok másolata
A pályázat benyújtásának módja:
- Postai úton: Kiskőrösi Polgármesteri Hivatal, 6200 Kiskőrös, Petőfi Sándor tér 1.
- Személyesen: dr. Turán Csaba, Kiskőrösi Polgármesteri Hivatal jegyzőjénél.
- Elektronikus úton dr. Turán Csaba részére a jegyzo [kukac] kiskoros [pont] hu e-mail címen keresztül.
A pályázati kiírással kapcsolatban további információt nyújt dr. Turán Csaba jegyző, a 06-70/453-05-16-os telefonszámon.